1403-07-05 11:58
56
0
91537
نماینده ولی‌فقیه سپاه مینودشت:

دفاعی که با الگوی خداباوری مقدس شد

نماینده ولی‌فقیه سپاه مینودشت با اشاره به اینکه دشمن فرهنگ و ارزش‌های دینی را هدف قرار داده است، گفت: مردم کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با الگوی خداباوری به پیروزی رسیدند.

حجت‌الاسلام عبدالحمید یازرلو صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور بازاریان مینودشت برگزار شد، اظهار کرد: وقتی بعثی‌ها حمله را به ایران آغاز کردند و وارد خرمشهر شدند بر در و دیوار خرمشهر نوشتند آمدیم که بمانیم. صدام در فرمانداری خرمشهر مصاحبه خود با خبرنگاران را نیمه‌تمام می‌گذارد و می‌گوید بقیه مصاحبه سه روز دیگر در تهران انجام خواهد شد.

وی افزود: دشمنان صحنه انقلاب اسلامی را دیدند که مردم با دست خالی در مقابل ژاندارم منطقه ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک به دست دشمن بیفتد.

یازرلو خاطرنشان کرد: رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس ارتباط عمیق با خداوند است. در عرصه دفاع مقدس اقشار مختلف، سنین مختلف، مذاهب و ادیان مختلف را می‌بینید و این وحدت حول محور خدا و ولایت‌باوری شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: علت اصلی تحمیل جنگ به کشور عزیزمان خطری است که استکبار جهانی و اذناب‌شان از تفکر رو به رشد انقلاب در بین ملت‌های جهان احساس می‌کردند.

یازرلو افزود: آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متوجه رشد روز افزون نفوذ انقلاب شدند و خطر صدور انقلاب اسلامی به عنوان یک فرهنگ که اندیشه‌ها قلب‌ها را در می‌نوردد را حس کردند.

وی تصریح کرد: امروز هجمه سنگین فرهنگی علیه ملت بزرگ ایران، بویژه جوانان در راستای تضعیف خدا باوری و ارزش‌های دینی در بین آحاد ملت ایران صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.